نمایندگی فروش محصولات گروه بهمن ۱۹۳۹

نمایندگی محصولات گروه بهمن و بهمن دیزل در نیشابور

نمایندگی فروش محصولات گروه بهمن ۱۹۳۹

نمایندگی محصولات گروه بهمن و بهمن دیزل در نیشابور

مزدا 3 جدید - خودرویی متفاوت

 مزدا 3 مدل 2010

NEW MAZDA3 5-DOOR HATCHBACK


مزدا 3 شناخته شده ترین و پر فروش ترین ساخته های مزدا در جهان است . به همین انگیزه نسل نو این ماشین نه تنها میبایست ادامه دهنده راه نسل پیشین که باید اتومبیلی با کیفیتی برتر از نسل پیشین نیز باشد ، با این حال پرسشی که برای بسیاری از دوستداران این اتومبیل به ویژه پس از دیدن نمای جانبی مدل هاچ بک نسل نو مزدا 3 پیش می آید ، این است که آیا این ماشین یک مدل بهینه سازی شده (فیس لیفت ) از همان مزدا 3 نسل پیشین است و یا سخن از اتومبیلی کاملاً نو در میان است ؟ به همین دلیل در آغاز سخن باید یاد آور شویم که نسل نو مزدا 3 در بر دارنده یک اتومبیل کاملاً نو است ، ماشینی که شاید بتواند چون نسل پیشین مزدا 3 بسیاری از رقبا را بر سر جای خود نشاند . از ویژگی راه های جدید بازاریابی مزدا در اروپا این است که نمایندگیهای این خودرو ساز چند روز پیش از معرفی رسمی این ماشین شبی را با نام ( شب مزدا 3 ) برای آشنایان و دوستداران مزدا ترتیب داده بودند . بدین ترتیب چندی پیش مزدا 3 طی مراسمی در نمایندگی های مزدا به دوستداران ویژه معرفی شد .



جهت مشاهده این مطلب برروی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

معرفی وانت دو کابین کاپرا ، محصول جدید گروه خودروسازی بهمن



گروه خودروسازی بهمن مدتی پیش و در نمایشگاه خودرو تهران ، وانت دو کابین کاپرا را به معرض نمایش گذاشت . وانت دو کابین کاپرا که در خانواده پیکاپ ها قرار میگیرد محصول شرکت Zxauto ( ژانگ ژینگ ) چین و محصول سال ۲۰۰۶ این شرکت چینی است .

شرکت ژانگ ژینگ در اواسط دهه ۹۰ فعالیت خودروسازی اش را شروع کرد و تا کنون موفق به طراحی و عرضه ۱۰ خودرو شده است که عمده آن ها را پیکاپ ها و اس یو وی ها تشکیل میدهند . ZXauto در بین خودرو سازان چینی پس از شرکت Great wall motors به عنوان دومین طراحی بزرگ پیکاپ در این کشور شناخته می شود . معروف ترین محصولات این شرکت که نامی جهانی و رقابتی در سطح اروپا و آمریکا را هم اکنون تجربه می کنند اس یو وی این شرکت Landmark و پیکاپ معروف این شرکت یعنی Grandtiger است و Grandtiger همان پیکاپی است که گروه بهمن قصد تولید و عرضه آن را در ایران دارد . در این مطلب قصد داریم شما را با این وانت دو کابین بیش تر آشنا کنیم :

ادامه مطلب ...

شرایط ویژه فروش محصولات گروه بهمن

فروش ویژه مزدا 3 جدید - وانت


کاپرا - وانت تک کابین و دو کابین


برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید


0551 3341911

0551 3331928


نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 1939

مهدی نیرآبادی